úterý 19. srpna 2014

Dieta, která mě zde proslavila a malem vyhubila ..

Dříve tento blog navštívilo denně tisíce lidí.. a odkazy na něj byli na kdejakém blogu.. ale to je dávno pryč.. a víte proč? Protože na tuto tématiku již tu ten blog není, teď je tu blog, který mě opravdu baví a rozvíjí..
O co šlo?
Dříve jsem měla blog o anorexii a hubnutí a byla to podpora všem holkám, co měli stejnou mentalitu a bylo to šílené.Prostě jsem se inspirovala od ostatních holek a držela se velmi zkrátka. Pochopte, že jsem svou postavu vyhladověla na 50kg na 178cm.
Původní záměr byl ale jen trochu zhubnout, pak to šlo ale z kopce.. teď už jsem ve fázi ,kdy jím zdravě a cvičím a doufám, že už se ta doba dříve nikdy nevrátí..
Je tu však věc, kterou bych připomenout chtěla. Jeden článek u mě měl opravdu velkou sledovanost i potom, co jsem na blog nechodila. Byl to článek o dietě (uhhh.. jak ja tohle slovo nesnáším). Tak tedy řekneme o skladbě jídelníčku. Nee, nebudu mluvit o tom, jak si nakrájite jednu papriku na celý den ;). Jde o určitá pravidla. Možná by nevadilo, kdybych je sem napsala, protože mnozí z vás je znají, ale někteří také ne.

1. Jezte jak často potřebujete, všechno však v malých dávkách a nebo jezte po 4 hodinách střední porce
2. Sacharidy. Nejezte je před spaním. A co hůř, nejezte je s kombinací s tukama a večer!. Nechte si je hlavně na ráno. A bacha hlavně na mouku, přílohy a na ovoce!
3. Co se týče sladkého, tak si ho dejte ráno a dopoledne, max. hned po obídku
4. Netrapte se. Když sníte co nechcete, řekněte si, že to nějak pro jednou neva. Nejhorší je se trápit.
5. Počitejte sacharidy a kalorie - to bych raději nedělala, ale není špatné se podívat občas co kolik obsahuje vaše pravidelné jídlo. Možná zjistíte, že balíček PIMS piškotů je jako 4 snickersky a nebo 5 kaiserek.
6. Jídlo si připravujte tak, abyste si ho skutečně měli čas vychutnat. Třeba francouzský sýr a salám a k tomu zeleninu a kousek chleba a jezte to třeba 2 hodiny.

Příklad jídelníčku: pro lidi, co netuší. Vstávají v 7 a jdou spát v 23
Snídaně: 1/2 tučného tvarohu, 100ml mléka, lžička čoko proteinu, banán a jahody, posypané ořechama
Svačina: 2 knackebroty s maslem, šunkou, sýrem, paprika
Oběd: Maso/ryba, celozrnný kuskus (kopeček), spousta grilované zeleniny a bazalkové pesto
Svačina II: Latté s menším dezertem :)))
Večeře: Zelenina s francouzským sýrem a salámem, olivy a kousek celozrnného chleba
Večeře II: Pokud dojde i na ní, že se neudržíte, dejte si třeba papriku s kouskem sýra :)

P.S nebojte se tuků,.. to nejsou ty hlavní zabijáci :) a berte tento článek s rezervou, každej jsme nějakej a mame ty a ty zvyky.. ale pokud máte 160 cm a 80 kg, tak se těmito radami možná můžete řídit :) Avšak není to doporučeno pro někoho, kdo vydává hodně energie sportem.

2 komentáře:

  1. Teda, když tady čtu o tvé minulosti, tak si říkám,že jsi fakt dobrá, že jsi se z toho dostala a máš už nadhled.Palec nahoru! Něco z toho moc dobře znám..A díky za ty rady, je dobrý si to připomínat. Možná jsme si někdy vážně potkaly v tý posilce na power józe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Vážím si tohohle komentáře ;))
      Možná jo :D ani bych se nedivila, ale mně tam všichni přišli hrozne PROFI :D takže sis musela všimnout někoho kdo vubec nezapadal - mě. :D

      Vymazat