čtvrtek 19. listopadu 2015

Jídlo do práce I.



Krom toho, že studuju medicínu se snažím také chodit do práce. Pracuji na jedné výstavě v centru Prahy. Výstava je to trvalá, už je 4.rokem a stále se nese obdivu a novým návštěvníkům. Já zde pracuji 3,5roku a jsem zde opravdu spokojená. Je to přijemná brigáda, kde pracuji s celkem v pohodě lidmi . Velké plus zde také je, že si můžu psát směny, jak se mi hodí a to i když můžu fakt jen třeba 7x do měsíce apod. Hodně mi vycházejí vstříc a to člověk nevidí všude.


Samozřejmě to není práce, kterou bych úplně uplatnila ve svém oboru, ale jako studentka medicíny si nemůžu moc vybírat. To, ale proč o své práci vůbec mluvím je proto, že v ní trávím někdy 10, někdy i 12 hodin. A to znamená, že si s sebou musím brát jídlo. Ano, přiznám se, že občas to nestíhám a musím si jít něco koupit. ALE! To se snažím dělat, co nejméně a místo toho tzv. Krabičkuju.
Chci vám teď ukázat zhruba takový jeden den práce a mého jídla.

Snídaně: Domácí tiramisu z mascarpone, kakaa, banánu a piškotu 

- chápu, že to není 100% zdravé. Ale je to opravdu vynikající hřešení k snídani.
- recept najdete ZDE

Oběd: Hráškový krem s krutónkama z celozrnného pečiva a slaninové chipsy.


- RECEPT: osmahla jsem cibuli na másle (lžička) a poté zalila horkou vodou asi 450ml. Přidala jsem bujon (doporučuji ten z Marks and Spencer, je skvělý a bez Eček a glutamátu, fakt jak domácí) a vsypala jsem asi 250g mraženého hrášku z Lidlu. Nechala vařit asi 15minut. Poté jsem odlila trochu vody a rozmixovala tyčovým mixérem. Mezitím jsem si na pánvi osmahla slaninu a na kousky natrhanou celozrnnou bagetku. Do jedné misky jsem si s sebou vzala polévku a do druhé malinké slaninku s krutonkama. Pro přítele jsem to ale dale na talíř a přidala zakysanku na lžíci.

Svačina: tvaroh s čokoladovým proteinem, sypaný kokos a mandle

Večeře: Salát Caesar s bagetkou. 
- tohle je klasika, listový salát a k tomu parmazán, kuřecí masíčko a já ještě přidala rajčátko. Jako dressing jenom olivový olej ;)
a navrch opečená bagetka malá.




Jak vidíte, není to žádné extra kulinářské umění a stejně si pochutnáte :) Aspoň já ano :)))

1 komentář:

  1. Takovou flexibilní brigádu bych taky brala - sice nestuduju něco tak složitého jako je medicín, ale s blížící se maturitou a testy FCE na nic časově náročného opravdu čas nemám :/ A jinak krabičkování je prostě jen ;)

    OdpovědětVymazat