úterý 17. listopadu 2015

Změna je změna

Ahoj!
Opět všechny hrozně ráda vidím. Nevím, zda-li jsem si ještě udržela nějaké čtenáře, když jsem blog takhle zanedbávala. Ale opravdu jsem si toho vždycky vážila, že jsem měla takovou návštěvnost.
Teď se, ale chci na něj opět vrátit a v plné síle. Můj záměr je jednoduchý, vzít trochu z medicíny, trochu ze mě, zamíchat a udělat z toho koktejl, který sem pěkně rozleju :D





Jídlo: Přídávat zde budu hlavně recepty a návody a tipy, jak rychle vařit a zdravě :) řekla bych, že mám skutečně zkušenosti, kterýma jsem prošla a vím, že jíst málo a ještě nekvalitně a bezsacharidově k ničemu nevede. Naučila jsem se jíst zdravě a hodně, tak, abych tělu dala všechno potřebné a skutečně jsem zdravá, spokojená a najedená :)
- proto hodlám přidávat články, co se týkají jídla a receptů na ně

Medicína: To je takový teď docela můj středobod vesmíru, ráda Vám o něm budu psát zažítky a postřehy, pokud to bude mít ohlas :) Jsem ve 3.ročníku na 1LF. Pro ty, kteří nevěděli :)

Móda: Slevy. Levný a hezký věci. Drahý a hezký věci. No prostě všechno, co jde ! Nejsem zrovna modní bloggerka, ale modu proste miluju a dokažu nad ní strávit hodiny a dny ..  :)) Budu se s Vámi dělit o svoje postřehy i třeba outfity, prostě tak, abych zpestřila taky svůj blog o nějakou tu fashion vsuvku :)

Místa, zážitky, restaurace: takové souhrnné recenze, o všem kde jsem byla, co jsem tam dělala a jak se mi tam líbilo :)


Takže prostě nový kabátek!!
Doufám, že to bude číst ještě někdo další, než jenom já :)))
K.

2 komentáře:

  1. To víš, že bude! Už se na to těšíme!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jsem ráda, že tě tu ještě stále mám ;) Tak nezklamu, slibujuu :D

      Vymazat